הבלוג שלנו

כל מה שצריך לדעת על וילות יוקרה למכירה בקיסריה

אם אתם מעוניינים לספק לעצמכם אווירה של מועדוני גולף אמריקאים לגיל הזהב, ללא ספק – קיסריה היא העיר המתאימה לכם ביותר. בעולם, מועדון גולף נמצא בחלק נכבד מהערים המרכזיות, כולל ערים המיועדות לצעירים ולבני גיל העבודה. שם, הדייר לא נהנה עד הסוף ממה שהוא שילם, משום שההתערות עם הרעש ממרכז העיר מורידה באיכות. קיסריה, שלא כמו ברלין, מדריד וניו יורק, היא עיר שכל כולה סובבת סביב הגולף ורוב תושביה הם אנשי גיל הזהב. לכן, מי שמחפש לגור בסביבת גולף פר סה, ללא תוספות, יבחר לגור בקיסריה.

וילות יוקרה למכירה בקיסריה ליד סביבה ירוקה רחבת שוליים

בואו לגור ליד מגרשי הגולף הגדולים במדינה, כולם ירוקים, עם מדשאות חדשות ומטופחות. מגורי יוקרה חלומיים ליד מגרש גולף מספקים את האיכות הנדרשת לכם כדיירים. אתם נהנים מסביבה עם אנשים איכותיים, בה השקט נשמר בכל עת, ללא חשש מרעשים במהלך היום. בנוסף, אתם קרובים לכל מקום בארץ, בשם חיבור העיר לעורקי תנועה איכותיים ומהירים.

וילות יוקרה ובתי חוף מדהימים ביופיים

בדירות יוקרה אלה אתם גרים ליד קו החוף המרהיב במדינה, אשר מספק תחושה של כפר דייגים שקט ונידח באוקיינוס השקט, על אף שאתם גרים בעיר יוקרה. יש בתים למכירה בקיסריה שנמצאים ממש ליד קו החוף, כשה- PLAYGROUND של הילדים יהיה החול הזהוב ומי הים. מי שמעוניין להסב לעצמו איכות חסרת פשרות יבחר לגור בבית חוף בקיסריה וליהנות מכל היתרונות שהוא מציע.

וילות יוקרה בקיסריה במרכז העיר

גם פרויקטים מסוג זה קיימים בקיסריה. במרכז העיר, ליד אזורי הקניות ניתן למצוא את יחידות הדיור, וילות יוקרתיות בקיסריה המתאימות לכם. היתרון הוא אי-ריחוק מכל מקום בעיר, וקרבה גם לערי האזור כמו פרדס חנה ואור עקיבא. בנסיעה של 2 דקות לכיוון אתם יכולים למצוא את עצמכם בים מחד ובמגרשי הגולף מאידך. לחלק מהמקומות ניתן גם להגיע ברגל. הדיירים נהנים מתשתית כבישים איכותית, ומרמה גבוהה של שירותי תברואה, עירייה וחינוך.

אפשרויות התנהלות עם בית יוקרה בקיסריה

מגורים בסביבה איכותית ומפנקת, השקעה בדמות השכרה למשפחות אחרות, והשקעה בדמות השכרה לתיירים עמידים ועשירים באמצעות העמדת הבית באתרי חילופי בתים כדוגמת אייר בי אנד בי. מי ששריין לעצמו בית בקיסריה שדרג לאין ערוך את רמת חייו ואיכותם.

וילות יוקרה למכירה בקיסריה

וילות יוקרה למכירה בקיסריה

נכסים נוספים שיכולים להיות רלוונטיים

₪30,000,000 תל אביב
₪11,500,000 תל אביב
₪40,000 תל אביב
₪30,000 יפו
₪6,870,000 הרצליה
₪51,000,000 תל אביב
Call Now Button