הבלוג שלנו

כל מה שצריך לדעת פנטהאוזים בקיסריה

הידעתם כי בקיסריה, עיר הווילות של ישראל, ישנם גם בניינים לגובה ברמה גבוהה ביותר? שלא תטעו. בניגוד למקרים אחרים באזורי יוקרה, בהם הבניינים היו ברמה גבוהה פחות מצמודי הקרקע, כמו בשכונת קריית יערים במערב רמת השרון או בשיכון נוף ים אפולוניה שבסמוך להרצליה פיתוח, בקיסריה הבניינים הם כמו צמודי הקרקע. זה מתבטא באיכות חומרי הבנייה, בתכנון של כל בניין, בבנייתו אך ורק על פי תקני תמ"א 38, ובדאגה לדירות אטומות לרעשי שכנים.

שלל נופים פנורמיים מהחלונות

בדירת 4-6 חדרים בקיסריה ניתן לצפות על נופי ירק מדהימים אשר נובעים מכיוונם של מגרשי הגולף, לצד נוף של כחול הים הישראלי האטרקטיבי. דירת יוקרה בקיסריה מאפשרת לכם ליהנות מכל היתרונות אשר דיירים אמורים לשאוף ליהנות מהם. במה זה מתבטא? בשירותים עירוניים מתקדמים, בשירותי תברואה שרבים בישראל היו מעוניינים לקבל, במערכת חינוך טובה, בתשתיות כבישים ענפות וכמובן במשעולים מרהיבים ביופיים להליכה רגלית.

מגוון רחב של סוגי דירות

ניתן לגור בדירת פנטהאוז למכירה חד קומתית, או ללכת על עסקה בה הדירות הן רב קומתיות. בתוך בניין, ניתן לגור בדירה שמספר הקומות שלה גדול מ- 1 עם גרמי מדרגות תואמים. דופלקס, למשל, היא דירת בניין של 2 קומות וגרם מדרגות אחד. טריפלקס היא דירה של 3 קומות ו- 2 גרמי מדרגות, כולל גרם מדרגות שלישי אם הדירה ממוקמת בקומה אחרונה מתחת לגג. הדירות הללו יוצרות תחושה ואווירה של מגורים בווילה צמודת קרקע, על אף שהמיקום הוא בבניין. תוסיפו לזה בנייה אקוסטית המבטלת רעשי שכנים בזכות חומרי בנייה איכותיים וחסונים, ואתם נמצאים באווירה שונה לחלוטין מזו של מגורים בבניין סטנדרטי כפי שנבנה בדרך כלל בשיכונים.

אפשרויות ההתנהלות בדירה בקיסריה

1. מגורים איכותיים וחסרי פשרות עם כל התנאים בתחומי חינוך, תרבות, תברואה ותחבורה.
2. השכרה לסטודנטים ממכללות האזור: רופין, נתניה, ועוד.
3. השכרה דירת יוקרה למשפחות.
4. השכרה לתיירים המחפשים סביבה עשירה המבוססת על מועדוני גולף וחופי ים אקזוטיים.
כשאתם קונים דירת פנטהאוז בקיסריה אתם לא רק קונים פתרון מגורים, אלא משנים כליל את חייכם כפרטים כלכליים בחברה. בואו לעשות את השינוי ולקחת חלק בעיר הנדל"ן המבוקשת בישראל.

וילות יוקרה למכירה בקיסריה

וילות יוקרה למכירה בקיסריה

נכסים נוספים שיכולים להיות רלוונטיים

₪8,800,000 נתניה
ירושלים
₪8,500,000 יפו
תל אביב
₪14,000,000 קיסריה
₪28,500,000 הרצליה פיתוח
Call Now Button