הבלוג שלנו

בתי יוקרה למכירה בישראל

בתי יוקרה למכירה

ענף הנדל"ן בישראל מתאפיין בתנודתיות מסוימת אך יש בו גם מספר גורמים קבועים. בין היתר, אחד המאפיינים המובהקים של ענף הנדל"ן בארץ בא לידי ביטוי למשל בשמירת הערך של בתי היוקרה. למעשה, בתי יוקרה למכירה מובילים קדימה את הענף כולו ומומלץ להשקיע בהם כדי להפיק תשואה גבוהה בתוך זמן קצר.

הנה כמה סיבות טובות לרכוש בתי יוקרה בישראל:

אפיק השקעה משתלם

בתי יוקרה מייצגים השקעה משתלמת לטווח הארוך. נכסי יוקרה בישראל מצליחים לשמור על ערך גבוה, הם נחשבים סולידיים גם בהשוואה למכשירי השקעה אחרים ובעזרתם ניתן ליהנות מתשואה קבועה ויציבה.

מעבר לכך, הביקוש לנכסי יוקרה עולה עשרות מונים על ההיצע ובעלי הדירות הרלוונטיות יכולים גם לפנות לתושבי חוץ ומשקיעים מחו"ל.

בתי יוקרה

בתי יוקרה במגוון מקומות

האזורים המבוקשים שבהם ניתן למצוא בתי יוקרה למכירה ולהשקעה מגוונים מאוד ומשתרעים על פני שטח גיאוגרפי יחסית גדול. כך לדוגמא ניתן למצוא בתי יוקרה אקסקלוסיביים בתל אביב, יפו, הרצליה פיתוח ובאזור השפלה והשרון.

מנגד, יש המון בתים ונכסים לא פחות יוקרתיים גם במגוון של ערים בארץ, כגון ירושלים, קיסריה ונתניה. המשמעות היא שמשקיעים מהארץ ומחו"ל יכולים למצוא את הנכס שמתאים להם גם בסינון לפי אזורים גיאוגרפיים – והאפשרויות הן כמעט בלתי מוגבלות.

התאמה לצרכים של תושבי חוץ

תושבי חוץ שגרים בישראל מעדיפים לרכוש בתי יוקרה בגלל כמה סיבות מרכזיות. ראשית, בתים מן הסוג הזה מבטיחים להם התאקלמות נוחה ומהירה. מטבע הדברים, קל יותר להסתגל לחיים בארץ כאשר גרים בבתי יוקרה ומהבחינה הזו אין תחליף לנכס אקסקלוסיבי ומעוצב.

שנית, בתי היוקרה נגישים עבור תושבי חוץ בגלל הפערים בין המטבע המקורי למטבעות זרים. למעשה, משקיעים מאירופה וארצות הברית מפיקים מבתי היוקרה תועלת מקסימאלית ונהנים משיפור מיידי באיכות החיים ללא צורך בחריגה מתוך מסגרת התקציב.

בית יוקרתי למכירה

אפשרויות שונות להפקת תשואה

משקיעים שמחפשים בתי יוקרה למכירה בישראל עושים זאת כי הם מזהים את האפשרויות השונות להפקת תשואה. האפשרות השכיחה היא להשכיר את בתי היוקרה ולהפיק מהם תשואה גבוהה, בעוד אפשרות אחרת היא לשפץ אותם לפני מכירה נוספת. כך או אחרת, לבתי היוקרה יש את הפוטנציאל הגבוה ביותר מבחינת החזר השקעה.

אנחנו בסותבי'ס נדל"ן בינלאומי גאים לרכז עבורך את כל השירותים לתהליך הקנייה והמכירה של בתי יוקרה בישראל. יש לנו את הניסיון, הרקע והכלים הנדרשים על מנת לפרסם את הנכס שלך למכירה עבור תושבי חוץ, או לחילופין למצוא לך בתי יוקרה למגורים. במקביל, נעמיד לרשותך עורך דין, אדריכל, מעצב פנים, מתווך ושירותי העברת כספים כדי לחסוך לך זמן יקר.

רוצה לקבל פרטים נוספים על בתי יוקרה למכירה בישראל? בחיוג למספר 03-7710977 נעמיד לרשותך כבר עכשיו את הצוות המוביל של סותבי'ס נדל"ן בינלאומי.

נכסים נוספים שיכולים להיות רלוונטיים

₪2,550,000 כפר סבא
₪12,000,000 קיסריה
₪4,690,000 תל אביב
₪25,500,000 טבריה
₪12,700,000 תל אביב
₪17,000,000 תל אביב
Call Now Button