הבלוג שלנו

הכירו: אירוס זה הסביון החדש

אוכלוסייה צעירה ומבוססת, וילות ובתים פרטיים מעוצבים מעוררי השראה, מרחבים פתוחים של טבע ושלווה, ומצד שני – מרחק של כרבע שעה נסיעה מתל אביב, קרבה אידיאלית לכביש 431 המוביל לירושלים ו- 5 דקות נסיעה בלבד מחוף פלמחים – כל אלו ועוד הופכים את אירוס, יישוב קהילתי עצמאי הממוקם בשטחי המועצה האזורית גן רווה בין ראשון לציון לנס ציונה, לאחד היישובים המסקרנים והמסוקרים ביותר בישראל, ואף מעוררים התעניינות בתקשורת בינלאומית.

בישוב אירוס, שהקמתו החלה במהלך שנת 2011 אחרי מעל עשור של תהליך קבלת אישורים והיתרים, וכעת נמצא בשלבי פיתוח מתקדמים, מתגוררות כיום כ- 170 משפחות. בסיומו של התהליך, יכלול הישוב כ-450 בתים פרטיים. כ- 350 מהם על מגרשים חד משפחתיים של 500 מ"ר ועוד כמאה וילות ייבנו על שטח של 250 מ"ר. נתונים אלה מבהירים דבר אחד – עתידו הקרוב של אירוס להפוך לישוב וילות יוקרתי. אם תרצו – סביון של אזור השפלה.

ברוכים הבאים לאירוס

ברוכים הבאים לאירוס – יישוב וילות יוקרתי, סביון של אזור השפלה

העתיד הזה ממש לפנינו. בימים אלו, היישוב מצוי בתנופת פיתוח אדירה, כאשר לצד תהליכי בנייה של וילות יוקרתיות ברחבי היישוב, שוקדים על הקמתם של מתחמי חינוך, בילוי ופנאי לרווחת תושבי היישוב, וביניהם: קריית חינוך הכוללת גני ילדים ובית ספר תיכון, שני מרכזים מסחריים, מרפאה קהילתית, קאנטרי קלאב, מתנ"ס יישובי, כמו גם תשתיות ציבוריות, דוגמת כבישים, כיכרות, פארקים קהילתיים, תאורה יישובית ועוד.

בנוסף, בנקודה הגבוהה ביותר של היישוב הגובל עם הגן הלאומי גבעות הכורכר נס ציונה, מוקם בימים אלו מצפור מרהיב ביופיו שיספק נקודת תצפית על היישוב כולו ועל שטח הגן הלאומי.

אדריכלות ואומנות הבנייה ביישוב אירוס

בסיור בישוב אירוס, המבסס את מעמדו כאחד היישובים המודרניים והיוקרתיים ביותר בישראל, תוכלו להיחשף לעשרות וילות שכל אחת מהן משלבת בתוכה אלמנט אדריכלי כזה או אחר המייחד אותה והופך אותה לנכס יוקרתי למגורים. מבנים בעלי צורות גיאומטריות ייחודיות, עמודים מרחפים, חיפויים לא שגרתיים וחצרות ענק מושקעות עם בריכה פרטית, כל אלו מהווים חלק קטן מסגנונות העיצוב המיוחדים המאפיינים את האדריכלות ואופי הבנייה ברחבי היישוב.

צורות גיאומטריות ייחודיות

צורות גיאומטריות ייחודיות וחומרי גלם מפתיעים ביישוב אירוס. צילום: גלעד פורת – סותבי'ס ישראל נדל"ן

בית פרטי בעיצוב אדריכלי

בית פרטי בעיצוב אדריכלי ייחודי של הילה ודן ישראלביץ' למכירה באירוס. צילום: גלעד פורת – סותבי'ס ישראל נדל"ן

סביון של אזור השפלה

האוכלוסייה של אירוס מגוונת מצד אחד ובעלת קווים אחידים מצד שני – משפחות צעירות ובראשן אנשי ונשות עסקים, בעלי תפקידים בכירים במשק הישראלי, רופאים בכירים ויזמי הייטק שמאחוריהם אקזיט אחד או שניים. האוכלוסייה המבוססת והצעירה של היישוב בשילוב השטחים הגדולים של קרקעות הבתים הפרטיים, הצמידות לגן הלאומי גבעות הכורכר והמיקום המצוין, הופכים את אירוס ליישוב היוקרתי ביותר באזור השפלה, ולאחד היישובים המבוקשים ביותר למגורים בקרב משפחות אמידות ומבוססות מכל רחבי האזור.

מיקום מצוין ואטרקטיבי קרוב לתל אביב

מיקום מצוין ואטרקטיבי קרוב לתל אביב

וילות למכירה באירוס

התעורר בכם החלום לגור באירוס? מובן מאוד! זה הזמן להכיר את הנכסים היוקרתיים המוצעים למכירה ברחבי היישוב. אחד מאותם נכסים היא וילת פאר בעיצוב ייחודי עם בריכה, המשתרעת על פני שטח של 459 מ"ר שמתוכם 361 מ"ר משמשים למגורים, בתוספת מרפסות של כ-16.5 מ"ר ואופציה לבניית מרפסת נוספת בשטח כולל של כ-30 מ"ר.

נכס זה תוכנן על ידי משרד האדריכלים הילה ודן ישראלביץ', המתמחה בתכנון בתי יוקרה הנעים על הקו הדק שבין בתי מגורים ליצירות אומנות חד פעמיות, וכל זאת תוך שימוש בבטון חשוף בהתאם לטרנד הבינלאומי הנחשב כיום לאחד הטרנדים המעודכנים ביותר בתכנון וילות פאר בכל רחבי העולם.

וילה באירוס מעוררת עניין בתקשורת אמריקאית

לא פלא שבית זה מעורר התעניינות בינלאומית וזוכה לסיקור נרחב, כולל NY Times – אחד העיתונים המובילים בארצות הברית, כמו גם לסיקור בכלי תקשורת מובילים בישראל, כמו וואלה! מאקו.
נכס זה משווק על ידינו ב- סותב'יס ישראל שיווק נדל"ן בינלאומי והוא נמנה על אחד מנכסי היוקרה המשווקים על ידינו בבלעדיות בכל רחבי הארץ.

נכסים נוספים שיכולים להיות רלוונטיים

₪14,500,000 קיסריה
₪32,000,000 תל אביב
₪12,700,000 תל אביב
₪12,900,000 תל אביב
₪17,000,000 יפו
₪13,999,999 קיסריה
Call Now Button