הבלוג שלנו

המדריך למעבר מוילות יוקרה לדירות יוקרה  

מעבר מוילות יוקרה לדירות יוקרה

ההחלטה לעבור מבית פרטי לדירת יוקרה מחייבת הכרעה בשורה ארוכה של סוגיות. ראשית, יש להביא בחשבון שרוב הדירות יוקרה קטנות בהשוואה לבתים הפרטיים ושיש צורך בוויתור מסוים מבחינת החלל החוץ. בעוד לבית פרטי יש גינה או חצר, הדירה יכולה להגיע מקסימום עם מרפסת. שנית, כדאי גם להתייחס לאופן שבו המעבר משפיע על המשפחה – ועל השגרה.

התאמת דירות יוקרה לצרכים

בעת מעבר מבית פרטי לדירה יש הזדמנות טובה להתאים את חלל הפנים לצרכים הקיימים. אחרי שגרים כמה שנים ברצף בבית פרטי כבר מוותרים על התאמות במבנה או בחדרים, אך בעת מעבר דירה מקובל לערוך שיפוץ. במסגרת השיפוץ אפשר לקבוע סטנדרטים גבוהים של וילות יוקרה למכירה גם בדירות פרטיות וכך ליהנות מכל העולמות.

דירות יוקרה

בדיקה של השכנים

עוד לפני שמחליטים לעבור לאחת מהדירות יוקרה שבחרתם בבניין יוקרה צריך לבדוק את השכנים. בדיקה של השכנים עוזרת לוודא שיש איתם שיחה משותפת, שנעים לגור לידם ושלא צפויות מחלוקות. הטעות הנפוצה היא להקל ראש בחשיבות של שכנים טובים, בעיקר אחרי כמה שנים ברצף שבהם גרים בבית פרטי. בפועל, מה שצריך לעשות הוא להגיע כמה פעמים לבניין ולבדוק מי גר באותה קומה או בקומות קרובות.

חיסכון ברכישה דירות יוקרה

העניין של גודל הדירה במ"ר לעומת הבית הפרטי הוא זה שמציב את האתגר המשמעותי ביותר עבור בעלי משפחות. בשביל להתמודד איתו ולחסוך במקום ניתן להעביר חלק מהציוד האישי לאחסנה, לתרום בגדים שאין בהם צורך ולהיפטר גם ממכשירי חשמל מיותרים. כך חוסכים במקום ומקלים על תהליך המעבר וההסתגלות לשגרה החדשה.

לסיכום, מעבר מבית פרטי לדירה בהחלט מהווה אתגר אך טמונה בו הזדמנות לשינוי חיובי. הסוד הוא להתאים את הדירה לצרכים, לבדוק את השכנים ולחסוך במקום.

נכסים נוספים שיכולים להיות רלוונטיים

₪3,600,000 תל אביב
₪3,816,000 תל אביב
₪14,500,000 תל אביב
₪5,450,000 תל אביב
₪38,000,000 יפו
₪28,000,000 תל אביב
Call Now Button